harman
5 Takipçi | 4 Takip
04 05 2013

hmm karışık işler bu hisler

hmm karışık işler bu hisler |  görsel 1

çok düşündüm yalnız kaldıkça... yaşanan her şeyin hayatına giren herkesin her attığın adımın bir anlamı var.. üzülmek anlamsız hele ki birisi için üzülmek anlamsız ama sonra bi sorguladım gidene üzülmüyorum ben.. tek üzüldüğüm kendim çünkü giden her ne ise her kimse o hisleri yaşayamayacağım için huzursuzlanıyorum bi eksiklik hissedeceğim için ve bir bakıyorum benim hayatımdan giden her ne ise hemencik fazlasıyla yeri doluyor ve daha heyecanlı oluyor çünkü unuttuğum şeyleri yaşamaya başlıyorum ilk olarak yaşadığım acıdan bahsettiğim için yeni gelen özellikle o konuda dikkatli davranıyor bana ve önceki olaylar yerine çıkarsa yeni sorunlar çıkıyor en kötü onu da hayatımdan çıkarıyorum.. oyun gibi bişi bu ya.. tek şey CESARET ... yeni bişiler yaşamaya cesaretli olacaksın korkmayacaksın olmazsa olmaz diyebilecek kadar üzülmeyi göze olacaksın gerekirse üzüleceksin ama kopmayacaksın bıkmayacaksın ve devam edeceksin....evet ben de bunu yaptım .. hayatta en sevmediğim şey YALAN ve benim hayatıma ne statüde olursa olsun girenler bana aynı şeyi tattırıyorlar işin garip yanı eskisi kadar çok üzülmüyorum bu duruma gittikçe bendeki etkisi azalıyor ya da şunu mu demeliyim acaba gittikçe insanların yalan söylebilme potansiyeli olduğunu bilerek onları kabul ettiğim için daha az üzülüyorum ...hmmm her neyse bu konu çok uzar herkesin kendi tercihi ben anımı yaşarım kalanla ;merhaba hayat ,,gidene; yolun açık olsun... tatilde öğrendiğim ve kafama işleyen en büyük söz KİMSE İÇİN ÜZÜLMEM HİÇBİR ŞEY BENDEN KIYMETLİ DEĞİL aynen öyle :) teşekkürler ex arkadaşıma bunu bana nasıl bir mimikle söylediyse beynime ,bilincime ve  bilincimin altına işlemiş :D hayatnda yaşadığın her adımı sorgulamak yerine nasıl olur diye içine dert etmek yerine alman gereken al ve yola devam kızım özetle bu .. yanlış yapmadan olmuyor o sıkıntıyı bi hissedeceksin ki bi sonraki adımda yanlış yapmadan devam edebil..  

kendimi ciddi ciddi ilk defa bu süreçte tanıma fırsatını bulabildim tüm maskelerimi indirdim... ben değerli biriyim en iyiyi hakediyorum ve hakeden insana da elimden geleni fazlasıyla yapabilecek biriyim... her koyun kendi bacağından asılır bunu bana nasıl yapar demeyi kes o ne yapparsa yapsın .. tercihleri onun hayatını ilgilendirir ;) bana bunun cevabnı ver SEN NE YAPIYORSUN seni ilgilendiren o ve mutlu olmak için SIFIR BEKLENTİ SIFIR PİŞMANLIK .. oldu bitti de ve geç GİT... 

0
0
0
Yorum Yaz